ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
112 ΑΑΔΕ Αγγελόπουλος Αγροτικά Αδέσποτα Αθήνα Αθλητικά Αιγίνιο Αιμοδοσία Ακρίβεια Ακτινίδιο Αλβανία Άλπεις ΑμεΑ Αμερική ΑΝΑΚΕΜ Ανακοίνωση Ανατιμήσεις Ανδρουλάκης Ανέστης Μανώλας Ανήλικοι Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης Αποζημίωση Αποκαλύψεις Απόστολος Τζόβας Απόψεις Άρθρα Αρμενία Αρχαία Ελλάδα Αρχαίο Θέατρο Δίου Αρχέλαος ΑΣΕΠ Αστική Σχολή Κατερίνης Αστυνομικό δελτίο Άτρακτος Αυτοκτονία Βαγγέλης Γερολιόλιος Βαλκάνια Βελόπουλος Βέροια Βία Βιασμός Βίντεο Βιταμίνη Βόλος Βότανα Βουλή Γ.Ν. Κατερίνης Γαλλία ΓΑΣ Αρχέλαος Κατερίνης Γενοκτονία Γερμανία Γιάννης Μάζης Γιάννης Ντούμος Γιάννης Τσιμπονίδης Γιώργος Γιώργος Πιπερόπουλος Γυναίκα Δ.Ε.Υ.Α.Κ. Δ.Π.Ε. Πιερίας Δ.ΥΠ.Α ΔΕΗ Δελτίο Τύπου ΔΕΥΑΚ Δήμος Πρότυπο Δημόσιο Δημοτικές εκλογές Δημοτικό Ωδείο Διαβήτης Διασκέδαση Διασωστική ομάδα Διατροφή Διαφθορά Διάφορα Διεύθυνση Δασών Πιερίας Δικαιοσύνη Δικαιώματα Δίον Δίον-Ολυμπος ΔΟΕ ΔΥΠΑ Ε.Ε.Σ. Κατερίνης Ε.Ε.Σταυρός Ε.Π.Μ. Έγκλημα ΕΕ Εθελοντές Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας Εθνικά Εθνική Αντίσταση ΕΚΑΒ Εκδηλώσεις Εκθέσεις Εκκλησία Εκλογές Εκπαίδευση ΕΛ.ΑΣ. ΕΛ.ΣΤΑΤ. Ελαιόλαδο Ελατοχώρι ΕΛΓΑ Εληνική Ολυμπιακή Επιτροπή Ελλάδα Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Ελληνοτουρκικά ΕΜΑΚ ΕΜΥ Ενέργεια Ενοίκια Ενωση Ξενοδόχων Πιερίας Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας Ενωση Ποντίων Κατερίνης Ένωση Ποντίων Πιερίας Εξαφάνιση ΕΟΔΥ ΕΟΕ ΕΟΠΥΥ ΕΟΣ Κατερίνης ΕΟΤ ΕΟΦ Επίδομα θέρμανσης Επιθεώρηση Εργασίας Επικαιρότητα Επιλογές Επιμελητήριο Πιερίας Επιστήμη Εργασία ΕΣΚ ΕΣΠΑ Εστία Πιερίδων Μουσών Εσωτερική ασφάλεια Εύα Καιλή Ευρωκοινοβούλιο Ευρώπη Ευχές ΕΦΕΤ ΈΦΕΤ ΕΦΚΑ Ζήσης Ζάνας Ημικρανία ΗΠΑ Ηράκλειο Θέατρο Θεραπεία Θεσσαλία Θεσσαλονίκη Θεωρίες σωνομοσίας Θρόμβωση Ι.Μ.Κίτρους Ιερά Μητρόπολη Κίτρους Ιστορία Κ.Ο.Κ Καιρός Καλλιθέα ΚΑΠΗ Καπνικός σταθμός Καρίτσα Καρκίνος Καταγγελίες Κατασκήνωση Κατάσχεση Καταφύγια Κατερίνη ΚΕΔΕ ΚΕΠ ΚΗΦΗ Κίνα Κινηματογράφος ΚΚΕ Κλοπή Κοζάνη Κοινωνία Κολινδρός Κομισιόν Κονταριώτισσα Κορινός Κόσμος Κρήτη Κτηματολόγιο Κύπρος Κώστας Κουκοδήμος Λεπτοκαρυά Λιτόχωρο Μακρόν Μακρύγιαλλος Μανώλης Κοττάκης Μαρούσι Μεθώνη Μελισσοκομία ΜέΡΑ25 Μέριμνα Παιδιού Μέση Ανατολή Μεταλλαγμένα τρόφιμα Μετάλλια Μητσοτάκης ΜΜΕ Μουσική Μύκονος Ν.Ο.Κατερίνης Ν.Πόροι ΝΑΤΟ ΝΔ ΝΟΚΑΤ Νοσηλευτές ΟΑΕΔ ΟΕΕ Οικονομία Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ΟΚΑΝΑ Ολυμπιακή Ακτή Ολυμπιακή Επιτροπή Ολυμπιακοί Αγώνες Ολύμπιοι Κατερίνης Ολυμπος Ομορφιά ΟΠΠΑΠ Ορνιθολογία ΟΡΦΕΟ Οτι Να 'Ναι Ουγγαρία Ουκρανία Π.Ε.Πιερίας Π.Κ.Μ Παιδεία Παιδί Παραλία Παραπολιτικά Πάρκο ΠΑΣΟΚ Πάσχα Πάτρα Πεδίο Βολής Περιβάλλον Περίεργα Περικλής Χατζηγιάννης Πετρέλαιο Πέτρος Κιάφας Πήλιο Πηνειός Πιερία Πιέρια Πιερίδες Μούσες Πλαταμώνας Πλειστηριασμός Πλημμύρες Ποδηλατοδρομία Πολάκης Πολιτική Πολιτισμός Πολωνία ΠΟΤΑΠ ΠΟΥ Πρόληψη Προορισμοί Πρόσκληση Προσλήψεις Πρόστιμο Πύδνα-Κολινδρός ΡΑΕ Ράχη Ρεπορτάζ Ρόδος Ρουμανία Ρωσία Σάββας Χιονίδης Σάκης Γκούνας Σαντορίνη Σβορώνος Σερβία Σήραγγα Κατερίνης (Σήραγγα Τ4) ΣΟΝΕ Σοφία Μαυρίδου Σπύρος Κουλκουδίνας ΣΥ.ΡΙΖ.Α Συγχαρητήρια Σύλλογος Καρκινοπαθών Πιερίας Συναυλία Σύνέδριο Συνταγές Συντάξεις Τ.ΟΜ.Υ Ταγίπ Ερντογάν ΤΑΙΠΕΔ Ταξίδι Τέμπη Τεχνητή Νοημοσύνη Τεχνιτή νοημοσύνη Τεχνολογία Τοπικά Τοπική Αυτοδιοίκηση Τουρισμός Τουρκία Τροφές Τρόφιμα Τσίπρας Υγεία ΥΠΑΑΤ Υπέρταση Φεστιβάλ Φεστιβάλ Ολύμπου Φόροι Φώντας Μπαραλιάκος Χαλκιδική Χιμάρα Χιονοδρομικό κέντρο Ελατοχωρίου Χορωδία Χρηματιστήριο Χρήστος Γκουγκουρέλας Ψυχαγωγία Ψυχολογία Ωδικά πτηνά Camping Erasmus Home Latest Life Style Media Nammos NASA Poutin Survivor Texas Tips Trump Zelensky

«Πρεμιέρα» για νέο ΚΟΚ και 24ωρη λειτουργία μέσων μεταφοράς Όλα όσα προβλέπονται - Τι είπε ο υφυπουργός Μεταφορών


«Πρεμιέρα»  σήμερα γιά τον νέο  Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) καθώς και η 24ωρη λειτουργία σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.


Μιλώντας για την εφαρμογή των νέων παρεμβάσεων ο υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε πως ο νέος ΚΟΚ περιλαμβάνει αυστηρότερες ποινές για την επικίνδυνη οδήγηση.
«Θέλουμε να βάλουμε τέλος στην ατιμωρησία. Η ζωή δεν έχει τιμή και οι παραβάσεις που θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές θα αντιμετωπίζονται πολύ πιο αυστηρά» ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε συνέντευξή του το πρωί του Σαββάτου στην ΕΡΤ.

Τι περιλαμβάνει ο νέος ΚΟΚ

Όπως έχει γίνει γνωστό ο νέος ΚΟΚ έχει ως στόχο την μείωση των τροχαίων και των θανάτων και τραυματισμών στους δρόμους.

  • Μεταξύ άλλων, ενεργοποιούνται οι ψηφιακές κάμερες στην Αττική και τα πρόστιμα θα αποστέλλονται στους παραβάτες μέσω gov.gr
  • Οι επαναλαμβανόμενες παραβάσεις θα επιφέρουν σωρευτικές ποινές αυξάνοντας τα πρόστιμα και τις κυρώσεις όπως η αφαίρεση διπλώματος ή και ποινικές διώξεις
  • Πιο αυστηρές ποινές για χρήση κινητού στην οδήγηση. Η πρώτη παράβαση τιμωρείται με πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 30 μέρες, ενώ οι επαναληοτικές επιφέρουν πρόστιμα έως 2.000 ευρώ και μεγαλύτερη αφαίρεση άδειας
  • Πρόστιμα έως 4000 ευρώ για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αφαίρεση διπλώματος για έως 10 χρόνια και ποινικές διώξεις που μπορεί να φτάσουν ακόμα και σε φυλάκιση 10 ετών, ειδικά αν προκληθεί θανατηφόρο ατύχημα.
  • Αυστηρές κυρώσεις και τη μη χρήση ζώνης και κράνους με πρόστιμα για οδηγό και συνεπιβάτη ενώ την δεύτερη φορά μπορεί να αφαιρεθεί το δίπλωμα για ένα χρόνο
  • Μειώνονται τα όρια ταχύτητας εντός πόλης και αυξάνονται εκτός αστικού ιστού, ενώ για εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες προβλέπονται πρόστιμα έως 8.000 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 4 χρόνια
  • Ιδιαίτερα αυστηρές ποινές επιβάλλονται και για παράνομη στάθμευση σε ράμπες ΑμεΑ, με πρόστιμα έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για έναν χρόνο σε περίπτωση υποτροπής
  • Αυστηρά πρόστιμα για παράνομη στάθμευση και απαγόρευση κίνησης ταξί σε λεωφορειολωρίδες, εκτός συγκεκριμένων περιπτώσεων.



Σε 24ωρη λειτουργία τα ΜΜΜ κάθε Σάββατο

Παράλληλα σήμερα και κάθε Σάββατο υπάρχει η 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ.

Σχετικά με το μετρό που θα λειτουργεί όλο το βράδυ από σήμερα και κάθε Σάββατο ο υφυπουργός ανέφερε πως διευκολύνει τους πολίτες στις μετακινήσεις τους, ενώ επεσήμανε πως μεταξύ άλλων στόχος είναι να ενισχυθεί η νυχτερινή ζωή της πόλης και να περιοριστεί η κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο και κυρίως τα τροχαία ατυχήματα.
Η λειτουργία των μέσων μεταφοράς το Σάββατο

Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία θα περιλαμβάνει τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ, καθώς και 10 λεωφορειακές γραμμές, πέραν των ήδη υπαρχουσών 24ωρων και νυχτερινών δρομολογίων.

Η πρωτοβουλία στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία μετακίνησης στην πρωτεύουσα, δίνοντας ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή μεταφοράς όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας. Παράλληλα, ενισχύει τον τουρισμό, την ψυχαγωγία, αλλά και τη γενικότερη οικονομική δραστηριότητα της πόλης, φέρνοντας την Αθήνα πιο κοντά στα πρότυπα μεγάλων ευρωπαϊκών μητροπόλεων.

Πώς θα κινηθούν Μετρό και Τραμ

Γραμμή 2 (Ανθούπολη – Ελληνικό): δρομολόγια ανά 10–15 λεπτά από τις 22:00 έως τις 10:00.
Γραμμή 3 (Νίκαια – Αεροδρόμιο): συχνότητες ανά 9–15 λεπτά στο ίδιο διάστημα.
Τραμ Τ6 (Πικροδάφνη – Σύνταγμα) και Τ7 (Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα): δρομολόγια κάθε 12–25 λεπτά.
Οι 24ωρες λεωφορειακές γραμμές

Στη λίστα προστίθενται γραμμές-κλειδιά όπως:

221 Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία
224 Καισαριανή – Ελ. Βενιζέλου
421 Άγιοι Ανάργυροι – Αγία Παρασκευή
608 Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου
703 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος (μέσω Θηβών)
και άλλες βασικές συνδέσεις (049, Α15, Β11, Β12, 040, 11, Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).


Νυχτερινές γραμμές

Παραμένουν σε ισχύ οι μόνιμες γραμμές 400, 500, 790 και Χ14, που ενώνουν βασικά σημεία της πόλης με προάστια και το αεροδρόμιο.

Η μετάβαση από πιλοτικό πρόγραμμα σε καθολική μόνιμη εφαρμογή οφείλεται στη συνεργασία εργαζομένων και ΟΑΣΑ, που απέδειξαν ότι η πόλη μπορεί να κινείται με ασφάλεια και αξιοπιστία, χωρίς να «σβήνουν τα φώτα» τα μεσάνυχτα.

«Οι παρεμβάσεις κινούνται σε μια στρατηγική που ενώνει την αναβάθμιση των υποδομών με την κοινωνική πολιτική, με στόχο μια Ελλάδα πιο ασφαλή, πιο δίκαιη και πιο φιλική προς τους πολίτες» κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pieriaolympos.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

[blogger][facebook]

Author Name

Pieria Olympos

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.