PIERIA-OLYMPOS  -  Καθημερινή ηλεκτρονική εφημερίδα τής Πιερίας.

Καθημερινή ηλεκτρονική εφημερίδα τής Πιερίας.





Το www.pieriaolympos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Νέο χτύπημα στην τσέπη των πολίτων: Έρχονται αυξήσεις μέχρι και 120% στα διόδια!


Προ των πυλών βρίσκονται μεγάλες αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού (Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου), μετά την υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης από τους Υπουργούς Υποδομών και Οικονομίας.

Έως και 120% σε ορίζοντα τριετίας υπολογίζονται οι αυξήσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζόμενων της Εγνατίας Οδού, που αντιδρούν!


Η Εγνατία Οδός αναμένεται να περάσει από τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου στα χέρια της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ (75%)-EGIS PROJECTS SA (25%) για χρονική περίοδο 35 ετών. Η σύμβαση παραχώρησης είναι προγραμματισμένη να υπογραφεί την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024. Ωστόσο, νωρίτερα υπογράφηκε από τους Υπουργούς Υποδομών και Οικονομίας η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια και αναμένεται η δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ώστε να τεθεί σε εφαρμογή, αυξήσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται αστρονομικές, αφού σε ορίζοντα τριετίας θα φτάσουν το 120%.

Από 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο στα 0,065

Συγκεκριμένα, το τίμημα των διοδίων από 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σήμερα θα αυξηθεί άμεσα στα 0,04. Μάλιστα, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια αναμένεται να αυξηθεί στα 0,065. Επίσης, προβλέπεται και η άμεση κατάργηση των δωρεάν μετακινήσεων για τις τοπικές κοινωνίες και τους άνεργους που χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό. Τα νέα δεδομένα έφεραν την αντίδραση των εργαζομένων της Εγνατία Οδός ΑΕ, με αποτέλεσμα να προκηρύξουν απεργία για την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024, αλλά και να εκδώσουν σχετική ανακοίνωση, στην οποία υπογραμμίζουν τα κακώς κείμενα που θα δημιουργήσουν τα νέα δεδομένα.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης και θα προχωρήσουν σε απεργία την Πέμπτη (28/2). Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή της η ΟΣΕΤΕΕ:

Η δεσμευτική προσφορά για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού ανέρχεται σε 1,496 δισ. ευρώ. Με την προσθήκη της Εγνατίας Οδού, το συνολικό χαρτοφυλάκιο αυτοκινητόδρομων του ομίλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα ξεπερνά πλέον τα 1.500 χλμ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο αυτοκινητόδρομων στη χώρα κι ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.

Όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης, η μεταβίβαση του οδικού άξονα από το δημόσιο σε ιδιώτες θα συνοδευτεί από αύξηση της τιμής των διοδίων.

Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου, μήκους 658 χλμ., όπως και των τριών κάθετων οδικών αξόνων Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα – Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη Προμαχώνας, με μήκος και οι τρεις 225 χλμ., που έχει δεσμευθεί να αναβαθμίσει η παραχωρησιούχος, για χρονική περίοδο 35 ετών.

Δημοσίευση σχολίου

►Το pieriaolympos.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook]
Το https://www.pieriaolympos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget