112 ΑΑΔΕ Αγγελόπουλος Αγροτικά Αδέσποτα Αθήνα Αθλητικά Αιγίνιο Αιμοδοσία Ακρίβεια Ακτινίδιο Αλβανία Άλπεις ΑμεΑ Αμερική Ανατιμήσεις Ανδρουλάκης Ανέστης Μανώλας Ανήλικοι Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης Αποζημίωση Αποκαλύψεις Απόστολος Τζόβας Απόψεις Άρθρα Αρμενία Αρχαίο Θέατρο Δίου Αρχέλαος ΑΣΕΠ Αστική Σχολή Κατερίνης Αστυνομικό δελτίο Άτρακτος Αυτοκτονία Βαγγέλης Γερολιόλιος Βαλκάνια Βελόπουλος Βέροια Βία Βιασμός Βίντεο Βιταμίνη Βόλος Βότανα Βουλή Γ.Ν. Κατερίνης Γαλλία ΓΑΣ Αρχέλαος Κατερίνης Γενοκτονία Γερμανία Γιάννης Μάζης Γιάννης Ντούμος Γιώργος Γιώργος Πιπερόπουλος Γυναίκα Δ.Ε.Υ.Α.Κ. Δ.Π.Ε. Πιερίας Δ.ΥΠ.Α ΔΕΗ Δελτίο Τύπου ΔΕΥΑΚ Δήμος Πρότυπο Δημόσιο Δημοτικές εκλογές Δημοτικό Ωδείο Διασκέδαση Διασωστική ομάδα Διατροφή Διαφθορά Διάφορα Διεύθυνση Δασών Πιερίας Δικαιοσύνη Δικαιώματα Δίον Δίον-Ολυμπος ΔΟΕ ΔΥΠΑ Ε.Ε.Σ. Κατερίνης Ε.Ε.Σταυρός Ε.Π.Μ. Έγκλημα ΕΕ Εθελοντές Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας Εθνικά Εθνική Αντίσταση ΕΚΑΒ Εκδηλώσεις Εκθέσεις Εκκλησία Εκλογές ΕΛ.ΑΣ. ΕΛ.ΣΤΑΤ. Ελαιόλαδο Ελατοχώρι ΕΛΓΑ Ελλάδα Ελληνοτουρκικά ΕΜΥ Ενέργεια Ενοίκια Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας Ενωση Ποντίων Κατερίνης Ένωση Ποντίων Πιερίας Εξαφάνιση ΕΟΔΥ ΕΟΕ ΕΟΠΥΥ ΕΟΣ Κατερίνης ΕΟΤ ΕΟΦ Επίδομα θέρμανσης Επικαιρότητα Επιλ Επιλογές Επιμελητήριο Πιερίας Επιστήμη Εργασία ΕΣΚ ΕΣΠΑ Εστία Πιερίδων Μουσών Εσωτερική ασφάλεια Εύα Καιλή Ευρωκοινοβούλιο Ευρώπη Ευχές ΕΦΕΤ ΈΦΕΤ ΕΦΚΑ Ζήσης Ζάνας Ημικρανία ΗΠΑ Ηράκλειο Θέατρο Θεραπεία Θεσσαλία Θεσσαλονίκη Θεωρίες σωνομοσίας Θρόμβωση Ι.Μ.Κίτρους Ιερά Μητρόπολη Κίτρους Ιστορία Κ.Ο.Κ Καιρός Καλλιθέα ΚΑΠΗ Καπνικός σταθμός Καρίτσα Καρκίνος Καταγγελίες Κατασκήνωση Κατάσχεση Καταφύγια Κατερίνη ΚΕΔΕ ΚΕΠ ΚΗΦΗ Κίνα Κινηματογράφος ΚΚΕ Κλοπή Κοζάνη Κοινωνία Κολινδρός Κομισιόν Κονταριώτισσα Κορινός Κόσμος Κρήτη Κτηματολόγιο Κύπρος Κώστας Κουκοδήμος Λεπτοκαρυά Λιτόχωρο Μακρόν Μακρύγιαλλος Μανώλης Κοττάκης Μαρούσι Μεθώνη Μελισσοκομία ΜέΡΑ25 Μέριμνα Παιδιού Μέση Ανατολή Μεταλλαγμένα τρόφιμα Μετάλλια Μητσοτάκης ΜΜΕ Μουσική Μύκονος Ν.Ο.Κατερίνης Ν.Πόροι ΝΔ ΝΟΚΑΤ Νοσηλευτές ΟΑΕΔ ΟΕΕ Οικονομία Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ΟΚΑΝΑ Ολυμπιακή Ακτή Ολύμπιοι Κατερίνης Ολυμπος Ομορφιά ΟΠΠΑΠ Ορνιθολογία ΟΡΦΕΟ Οτι Να 'Ναι Ουγγαρία Ουκρανία Π.Ε.Πιερίας Π.Κ.Μ Παιδεία Παιδί Παραλία Παραπολιτικά Πάρκο ΠΑΣΟΚ Πάσχα Πάτρα Πεδίο Βολής Περιβάλλον Περίεργα Περικλής Χατζηγιάννης Πετρέλαιο Πέτρος Κιάφας Πήλιο Πηνειός Πιερία Πιέρια Πιερίδες Μούσες Πλαταμώνας Πλειστηριασμός Πλημμύρες Ποδηλατοδρομία Πολάκης Πολιτική Πολιτισμός ΠΟΤΑΠ ΠΟΥ Πρόληψη Προορισμοί Πρόσκληση Προσλήψεις Πρόστιμο Πύδνα-Κολινδρός ΡΑΕ Ράχη Ρεπορτάζ Ρόδος Ρουμανία Ρωσία Σάββας Χιονίδης Σάκης Γκούνας Σβορώνος Σερβία ΣΟΝΕ Σοφία Μαυρίδου Σπύρος Κουλκουδίνας ΣΥ.ΡΙΖ.Α Συγχαρητήρια Σύλλογος Καρκινοπαθών Πιερίας Συναυλία Σύνέδριο Συνταγές Συντάξεις Τ.ΟΜ.Υ Ταγίπ Ερντογάν ΤΑΙΠΕΔ Ταξίδι Τέμπη Τεχνητή Νοημοσύνη Τεχνιτή νοημοσύνη Τεχνολογία Τοπικά Τοπική Αυτοδιοίκηση Τουρισμός Τουρκία Τροφές Τρόφιμα Τσίπρας Υγεία ΥΠΑΑΤ Υπέρταση Φεστιβάλ Φόροι Φώντας Μπαραλιάκος Χαλκιδική Χιμάρα Χιονοδρομικό κέντρο Ελατοχωρίου Χορωδία Χρηματιστήριο Χρήστος Γκουγκουρέλας Ψυχαγωγία Ψυχολογία Ωδικά πτηνά Camping Erasmus Home Latest Life Style Media Nammos NASA Poutin Survivor Texas Tips Trump Zelensky

Formula 1 – GP Μονακό: Αδιάβροχος ο Φερστάπεν στο Πριγκιπάτο, πανηγύρισε την 4η νίκη της σεζόν


Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο GP του Μονακό, δεν τον σταμάτησε ούτε η βροχή και τερμάτισε μπροστά από Αλόνσο και Οκόν που συμπλήρωσαν το βάθρο.

Τέταρτη φετινή νίκη για τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Την δεύτερη συνεχόμενη νίκη και τέταρτη συνολικά φέτος πανηγύρισε ο Μαξ Φερστάπεν.

Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ στην 3η ο Εστεμπάν Οκόν.

Ο Φερστάπεν εκκίνησε καλά αφήνοντας πίσω του τον Ισπανό πιλότο.

Η βροχή δεν προκάλεσε πρόβλημα στον Ολλανδό, ο οποίος ασταμάτητος οδήγησε προς τη νίκη.

Σωστή στρατηγική ακολούθησε και η Mercedes, η οποία ανέβασε τον Χάμιλτον και τον Ράσελ πάνω από τους Λεκλέρ – Σάινθ, που τερμάτισαν στις θέσεις 6-8.

Τα δεδομένα στην αρχή του αγώνα τέθηκαν ως εξής:

ο Φερστάπεν επέλεξε για την εκκίνηση τη μέση γόμα, ο Αλόνσο τη σκληρή.

Ο Ισπανός και η Aston Martin ήλπιζαν ότι η σκληρή γόμα θα τους έδινε την πολυτέλεια να εκμεταλλευτούν μια (πολύ πιθανή) περίοδο οχήματος ασφαλείας μετά το μέσον του αγώνα, ώστε να την εκμεταλλευτούν για να περάσουν τον Φερστάπεν μέσω των πιτς.

Για τη Red Bull ήταν εύκολο να το υποπτευθεί.

Ο Φερστάπεν άνοιξε σύντομα στους πρώτους γύρους διαφορά 11” από τον Αλόνσο και έπειτα τη συντηρούσε στα περίπου 9 δευτερόλεπτα από τον Ισπανό.

Έτσι, παρότι η αντοχή της μέσης γόμας είχε προσδιοριστεί από την Pirelli στους 42 γύρους, ο Ολλανδός την κράτησε για 52 γύρους.

Και δικαιώθηκε, καθώς τότε ήρθε η εντελώς απρόσμενη δυνατή βροχή.

Την ακριβώς σωστή στιγμή ο Φερστάπεν μπήκε στα πιτς για να βάλει τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά.

Αν ο Μαξ δεν είχε με τόση οδηγική τέχνη προστατεύσει τη μέση γόμα του -χωρίς να χάνει καθόλου χρόνο- στους προηγούμενους 51 γύρους, τότε θα χρειαζόταν να μπει στα πιτς, και η Aston Martin θα έβγαινε κερδισμένη από τη στρατηγική της επιλογή για την εκκίνηση.

Ο Αλόνσο θα έκανε το μοναδικό του πιτ-στοπ τη στιγμή που δυνάμωσε η βροχή, ο Φερστάπεν θα αναγκαζόταν να κάνει και δεύτερη στάση για τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά, κι έτσι τον αγώνα θα τον κέρδιζε ο Ισπανός. Όμως, η Red Bull και ο Φερστάπεν κατάφεραν, ευφυώς, να καλυφθούν από αυτό το σενάριο, μένοντας στην πίστα όσο περισσότερο μπορούσαν. Και δικαιώθηκαν από την έλευση της βροχής.

Τη στιγμή της βροχής ο Αλόνσο επιχείρησε ένα τρελό ρίσκο, να βάλει τη μέση γόμα για στεγνό, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν είχε τίποτα να χάσει αν αποτύγχανε το ρίσκο αυτό.

Και όντως απέτυχε, καθώς η βροχή δυνάμωσε και δεν έδειχνε να σταματα – έτσι, στον επόμενο γύρο ο Ισπανός μπήκε για δεύτερη φορά στα πιτς, για τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής, και παρόλα αυτά διατήρησε τη δεύτερη θέση του.

Αντίστοιχα καλά τα κατάφερε και ο Εστεμπάν Οκόν, που εκκίνησε με φρέσκια μέση γόμα.

Παρότι ο Γάλλος την άλλαξε με τη σκληρή γόμα πριν τη βροχή, έκανε και δεύτερο πιτ-στοπ για τα βρόχινα ελαστικά και εκμεταλλεύτηκε την αρνητική έκβαση της στρατηγικής της Ferrari για να κρατήσει την τρίτη θέση του.

Ο Γάλλος απειλούνταν για το μισό αγώνα από τον Κάρλος Σάινθ στη μάχη του βάθρου, όμως η Ferrari κάλεσε νωρίς τον Σάϊνθ για το πιτ-στοπ του (προκειμένου, όπως είπε, να καλυφθεί από τον Χάμιλτον) και αρκετά πιο αργά τον Σαρλ Λεκλέρ για το δικό του.

Δεδομένου ότι και οι δύο εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα, αυτή η απόφαση έκανε έξαλλο τον Σάινθ.

Όμως δεν είχε και ιδιαίτερη σημασία, καθώς η Scuderia κάλεσε και τους δύο οδηγούς της στα πιτς αρκετά μετά την έναρξη της βροχής, με αποτέλεσμα να χάσει την 4η και 5η θέση από τους Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ.

Και πάλι, η Mercedes χώρισε τη στρατηγική της στην εκκίνηση βάζοντας τη μέση γόμα στον Χάμιλτον και τη σκληρή στον Ράσελ.

Ο Χάμιλτον έκανε το πρώτο του πιτ-στοπ αρκετά πριν τη βροχή, και παρότι μπήκε για δεύτερη φορά για τα βρόχινα ελαστικά κατάφερε να τερματίσει εμπρός από τον Ράσελ – ο οποίος είχε χάσει αρκετό χρόνο νωρίτερα, αλλά οικοδόμησε αρκετή διαφορά στο τέλος από τον 6ο Λεκλέρ για να καλύψει την ποινή 5” που δέχθηκε διότι δεν επέστρεψε με ασφάλεια στην πίστα έπειτα από έξοδό του στη Σαν Ντεβό.

Έτσι, η Ferrari βρέθηκε και πάλι χαμένη από τις στρατηγικές της αποφάσεις, καθώς με την καθυστέρησή της να καλέσει τους δύο οδηγούς για τα ενδιάμεσα βροχής ο Σάϊνθ έχασε και την 7η θέση από τον Πιέρ Γκασλί με την έτερη Alpine.

Ήταν δύο χαώδεις γύροι μετά τον 52ο, όταν άρχισε να βρέχει, καθώς όλοι οι οδηγοί έμπαιναν διαδοχικά στα πιτς, ενώ όσοι είχαν ακόμα ξεμείνει στην πίστα με τα ελαστικά για στεγνό γλιστρούσαν και αρκετοί εξ αυτών είχαν προσκρούσεις στις μπαριέρες.

Παραδόξως, εντελώς αναπάντεχα, μέσα σε όλο αυτό το χάος κανένα αυτοκίνητο δεν έμεινε ακινητοποιημένο στην πίστα, και δεν υπήρξε ούτε μία περίοδος αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ούτε καν εικονικού.

Και μέσα σε όλο αυτό το χάος οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν ακριβώς στις θέσεις που είχαν εκκινήσει.

Στο μεταξύ, ο Σέρτζιο Πέρεζ πάσχιζε να ανελιχθεί από την τελευταία θέση (λόγω του ατυχήματός του στην πρώτη περίοδο των χθεσινών δοκιμών κατάταξης) σε ένα σιρκουί που είναι σχεδόν αδύνατον να προσπεράσεις.

Η βαθμολογική του συγκομιδή ήταν μηδαμινή, έμεινε τώρα 39 βαθμούς πίσω από τον Φερστάπεν, και το γεγονός ότι η RBR τον χρησιμοποίησε για να δοκιμάζει τα βρόχινα ελαστικά για τον Ολλανδό δείχνει μάλλον τις προθέσεις της ομάδας για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Μετά το φετινό ορόσημο της ιστορίας του σπορ, το GP του Μονακό, η F1 ταξιδεύει τώρα απευθείας για τη Βαρκελώνη, όπου το αμέσως επόμενο τριήμερο (2-4 Ιουνίου) θα διεξαχθεί ο 7ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.

Δημοσίευση σχολίου

►Το pieriaolympos.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook][disqus]

Author Name

Pieria Olympos

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.